Ja, dit is mogelijk. U kunt er ook voor kiezen om het stoomgoed langs te brengen in de winkel in Haarlem. Wij gaan het dan voor u reinigen en weer verzenden. Of u verzendt het stoomgoed zelf en haalt het in de winkel weer op. De verzendkosten worden dan verrekend.
Categorie FAQ: Verzenden & ontvangen
Hoe weet ik wanneer mijn stoomgoed weer terug wordt bezorgd?
We streven ernaar om uw stoomgoed binnen 4 werkdagen na ontvangst weer terug te bezorgen. Zodra uw pakket klaar is en in handen van PostNL ontvangt u van ons een e-mail met de Track&Trace-code. Met deze code kunt u uw pakket volgen.
Is de verzending verzekerd?
Indien u zelf het pakket opstuurt naar ons, bepaalt u zelf de wijze van verzending én de hoogte van het verzekerd bedrag. U heeft de keuze uit het versturen van een Basis Pakket (onverzekerd) of een Zeker Pakket. Kijk voor actuele tarieven op de website van PostNL .
Bezorgen jullie ook in het buitenland?
In overleg met ons kan er ook in het buitenland bezorgd worden. De extra kosten hiervoor komen voor rekening van de klant.
Van welke bezorgdienst maken jullie gebruik?
Alle pakketjes worden door de chauffeurs van PostNL thuisbezorgd.
Moet ik verzendkosten betalen?
De verzendkosten zijn verrekend in het totaalbedrag.
Hoe kan ik het beste het stoomgoed verpakken?
U kunt het stoomgoed versturen in een stevige dichtgeplakte doos, na het stoomgoed in plastic te hebben verpakt. Gebruik géén plastic tassen of vuilniszakken voor uw stoomgoed.
In de e-mail met de bevestiging van uw bestelling hebben wij een link geplaatst met verzendinstructies. Meer over het verzendklaar maken van uw stoomgoed.