Ja, dit is mogelijk. U kunt er ook voor kiezen om het stoomgoed langs te brengen in de winkel in Haarlem. Wij gaan het dan voor u reinigen en weer verzenden. Of u verzendt het stoomgoed zelf en haalt het in de winkel weer op. De verzendkosten worden dan verrekend.
Categorie FAQ: Verzenden & ontvangen
Hoe weet ik wanneer mijn stoomgoed weer terug wordt bezorgd?
We streven ernaar om uw stoomgoed binnen 4 werkdagen na ontvangst weer terug te bezorgen. Zodra uw pakket klaar is en in handen van PostNL ontvangt u van ons een e-mail met de Track&Trace-code. Met deze code kunt u uw pakket volgen.
Kan ik zelf bepalen op welk tijdstip het pakketje wordt opgehaald?
MyParcel haalt iedere werkdag (maandag tot en met vrijdag) op tussen 15.00 en 17.00 uur. Dit is een tijdsindicatie. In het weekend worden geen pakketten opgehaald.
Is de verzending verzekerd?
Ja, de pakketten die door ons worden opgestuurd zijn standaard verzekerd tot een bedrag van € 5.500,-. Dit is het zogenaamde Zeker Pakket van PostNL met Toeslag Waardeaangifte/Verzekerd vervoer.
Indien u ervoor gekozen heeft het pakket zelf op te sturen naar ons, bepaalt u zelf de wijze van verzending én de hoogte van het verzekerd bedrag. U heeft de keuze uit het versturen van een Basis Pakket (onverzekerd) of een Zeker Pakket opstuurt betaalt u euro 9,30 (tot max. 10 kilo). Meer over het versturen van uw bankhoezen. Kijk voor actuele tarieven op de website van PostNL .
Bezorgen jullie ook in het buitenland?
Standaard worden enkel in Nederland bankhoezen opgehaald en thuisbezorgd. In overleg met ons kan er ook in het buitenland bezorgd worden. De extra kosten hiervoor komen voor rekening van de klant. Het is helaas niet mogelijk een pakket te laten ophalen in het buitenland.
Van welke bezorgdienst maken jullie gebruik?
Alle pakketjes worden door de chauffeurs van PostNL thuisbezorgd. Indien u gebruik maakt van de mogelijkheid het pakket thuis te laten ophalen, wordt hiervoor ook MyParcel van PostNL gebruikt.
Moet ik verzendkosten betalen?
De verzendkosten zijn verrekend in het totaalbedrag. Afhankelijk van de door u gekozen ophaal- en bezorgmethode kunnen de kosten afwijken.
Hoe kan ik het beste het stoomgoed verpakken?
U kunt het stoomgoed versturen in een stevige dichtgeplakte doos, na het stoomgoed in plastic te hebben verpakt. Gebruik géén plastic tassen of vuilniszakken voor uw stoomgoed.
In de e-mail met de bevestiging van uw bestelling hebben wij een link geplaatst met verzendinstructies. Meer over het verzendklaar maken van uw stoomgoed.