Werkwijze
Stap 1: Gordijnen, dekbedden, bankhoezen of donsjas stomen
U wilt graag uw gordijnen, dekbedden, bankhoezen of donsjas(sen) laten stomen. U kunt meteen de prijs berekenen door het type en aantal op te geven. U heeft meteen inzicht in de kosten die het reinigen van uw stoomgoed met zich meebrengt. U kunt bij sommige te stomen producten ook aangeven of u een extra beschermlaag wilt: de vuil- & waterafstotendbehandeling.
Twijfelt u over het berekenen van de prijs (bijvoorbeeld het aantal vierkante meters bij gordijnen)? Bekijk onze veelgestelde vragen of neem contact op met één van onze medewerkers (telefoon / e-mail).
Stap 2: Betaling & verzending
Nadat u op de website uw persoonlijke gegevens heeft ingevuld en de betaling heeft voltooid, ontvangt u per e-mail een bevestiging van uw bestelling & ontvangst van uw betaling. Wij hebben enkele tips over het inpakken en verzendklaar maken op een rijtje gezet. Meer over het verzendklaar maken van uw stoomgoed, staat onder FAQ (Hoe kan ik het beste het stoomgoed verpakken?).
Vervolgens geeft u het pakket af bij een PostNL punt. Wij adviseren altijd om het pakket aangetekend op te sturen.
U kunt natuurlijk ook uw stoomgoed naar onze winkel in Haarlem brengen. Wanneer het stoomgoed gereed is sturen wij het op verzoek weer naar uw huis.
Stap 3: Gereinigd thuisbezorgd
Zodra wij uw pakket binnen hebben ontvangt u van ons een ontvangstmail. Al het stoomgoed wordt door ons team op professionele wijze gereinigd en optioneel behandeld. Zodra het stoomgoed klaar en verpakt is ontvangt u weer van ons een mail met de track&trace code. U wordt door PostNl op de hoogte gehouden tijdens de verzending. U ontvangt binnen 4 werkdagen uw stoomgoed gereinigd thuis. Dát is de service van de online stomerij.
Meer informatie?
Heeft u vragen over het online laten stomen van uw stoomgoed? Bezoek de pagina met veelgestelde vragen. Indien uw vraag er niet bij staat staan wij u graag telefonisch / per e-mail te woord.